Rabu, 14 Juli 2010

dia yang selalu dihati

Sekarang jam 2.30AM ~.~'....hoooaammmm.. ngantuukk! sambil denger lagu , Cristian Bautista - Everything You Do di blogspot,ehehee..lagu mellow adem sunyi yang selalu ngebuat inspirasi aku datang dan tertulis di blog..





malamku selalu terpejam untuk merasakan sesuatu..
suatu rasa yang takkan pernah pergi dan berlalu..
mencintai hati,yang sekarang sedang menjalani cinta dengan yg lain..
membiarkan aku,,
melupakan aku,,
dan tak memperdulikan aku lagi..


bermimpi ku didalam kekosongan..
tiada seseorangpun yg aku rasakan..
seketika ku sedang berada dalam kesendirian..
terhentak terfikir dya yang telah hilang..

pecundang sejatikah diriku ini..
tak ingin membuka hati dengan yang lain..
hingga sekarang ku masih sendiri..
menunggu hal yang tak pasti..


LOL +.+' whatever!!

Tidak ada komentar: